środa, 3 lipca 2013

inspiracje

W moich dzisiejszych inspiracjach wykreowały się pewne 'trendy', moją ostatnią fascynacją są 'błyszczące' total looki, lub też coś świecącego w połączeniu z dość stonowaną resztą, co jest dobrą opcją na normalne, codzienne wyjście. Przeczuwam, że w najbliższym czasie pojawi się taki zestaw, bo zgromadziłam już dość pokaźną ilość 'błyszczących' rzeczy w szafie, które tylko czekają na wykorzystanie. 
Mój ulubiony to chyba wersja Rihanny, jak dla mnie zestawienie idealne:




A kawałek na dziś to oklepany dość w radiu hit, który i mnie bardzo wpadł w ucho:


source of the pictures: tumblr

0 comments:

Prześlij komentarz

Follow

Follow on Bloglovin

Who am I?

Moje zdjęcie
Agnieszka, 19 year old student and blogger from Poland
Obsługiwane przez usługę Blogger.