sobota, 28 grudnia 2013

, , ,

Puchowe kurtki

 Piszę na świeżo po wielkich zakupach płaszczowo-kurtkowych. Miałam dość codziennego marznięcia na przystankach w mojej nieprzystosowanej do zimna i wiatrów kurtce. I stało się, kupiłam sobie coś, co do tej pory było dla mnie całkowicie nie do zaakceptowania - puchową kurtkę. A nawet dwie.
Praktyczność i chęć uniknięcia zamarzania zwyciężyły nad chęcią wyglądania ładnie. Chociaż nie powiem, nie jest aż tak źle, bo szukałam długo, zanim się zdecydowałam na coś, co faktycznie uznałam za nadające się do noszenia :)
Zastanowił mnie fakt, jak podchodzą do tego projektanci. Czy którykolwiek zaadaptował w swojej kolekcji 'puchówkę', tym samym nadając jej miano mniejszego obciachu? Dodam jeszcze, że tego typu kurtki można kupić w dosłownie każdym sklepie, tak właściwie sklepy są nimi zarzucone, w przeciwieństwie do innego typu płaszczy czy kurtek, które można by jakkolwiek nazwać zimowymi.

Po długich poszukiwaniach, oto co udało mi się znaleźć:
ICB, New York Fashion Week, fall 2013, ready-to-wear

Diesel Black Gold, New York Fashion Week, fall 2013, ready-to-wear

Michael Kors, New York Fashion Week, fall 2013, ready-to-wear

Stella McCartney, Paris Fashion Week, fall 2013, ready-to-wear

Miu Miu, Paris Fashion Week, fall 2013, ready-to-wear

Andrew Gn, Paris Fashion Week, fall 2013, ready-to-wear

Custo Barcelona, New York Fashion Week, fall 2013, ready-to-wear


Donna Karan na zakończenie pokazu DKNY, fall 2013, ready-to-wear


Przy okazji, pozytywnie zaskoczył Tommy Hilfiger. Co prawda nie puchówka, ale wreszcie okrycie, które wygląda być równie dobre na mroźną polską pogodę:
W sklepach niestety podobnych nie spotkałam.

Wyniki moich dłuugich poszukiwań ciężko nazwać owocnymi. Nie zaskakuje mnie to zbytnio, jako że projektanci przygotowują kolekcje raczej z myślą o osobach przemieszczających się taksówkami bądź limuzynami a nie "biedocie" przenoszącej się komunikacją miejską typu autobusy i tramwaje. ;)
Nie zmieniam jednak swojego zadowolenia z podjętej decyzji. Na eleganckie, wełniane płaszcze jeszcze (mam nadzieję) przyjdzie czas. :)

0 comments:

Prześlij komentarz

Follow

Follow on Bloglovin

Who am I?

Moje zdjęcie
Agnieszka, 19 year old student and blogger from Poland
Obsługiwane przez usługę Blogger.