poniedziałek, 30 grudnia 2013

Jak co roku, w ostatnim tygodniu grudnia, wiele przedstawicielek płci pięknej zadaje sobie pytanie - co włożyć na siebie w tą wyjątkową, sylwestrową noc? Dla mnie zawsze pierwszym źródłem inspiracji jest portal style.com i zdjęcia z pokazów mody. Sesje z magazynów czy gotowe propozycje zestawów mniej do mnie przemawiają. Oto co ja wybrałabym, gdybym miała wybrać się na którąś z wymienionych okazji:

opcje na eleganckie przyjęcie, bal:

Alberta Feretti, Ready-to-wear

Zuhair Murad, Ready-to-wear


Matthew Williamson, Ready-to-wear

Elie Saab, Ready-to-wear

armani Privé, Haute couture

Elie Saab, Haute Couture

lub szaloną imprezę w klubie, domówkę, itp.:

Laurèl, ready-to-wear


Moschino Cheap And Chic, Ready-to-wear


Tracy Reese, Ready-to-wear

Vera Wang, Ready-to-wear


Emanuel Ungaro, Ready-to-wear

Hervé Léger by Max Azria

A na koniec trochę ekstrawagancji na jakieś specjalne okazje:

Holly Fulton, Ready-to-wear (ZAKOCHAŁAM SIĘ! <3)



Libertine, Ready-to-wear


source of pics: style.com

0 comments:

Prześlij komentarz

Follow

Follow on Bloglovin

Who am I?

Moje zdjęcie
Agnieszka, 19 year old student and blogger from Poland
Obsługiwane przez usługę Blogger.