sobota, 18 stycznia 2014

Jako, że ostatnio zima nie należy do specjalnie groźnych i mroźnych a temperatury oscylują wokół zera, postanowiłam poszukać inspiracji, w co się ubierać, żeby nie było ani za gorąco, ani za zimno.

Sama nie wiem co mi się stało, ale w tym roku coś mi odbiło na punkcie płaszczy w panterkę. Niestety jak na razie nie udało mi się takowego zdobyć, gdyż te które napotkałam w sklepach były albo ekstremalnie drogie albo tandetne, ale ten całkowicie zdobył moje serce. Propozycja pochodzi z bloga kayture, którego autorka należy zresztą do moich blogowych 'ikon'. :)

Kolejna propozycja od kayture. Zwróciłam na nią uwagę, bo wreszcie dowiedziałam się jak można nosić te zalewające wszystkie sklepy krótkie sweterki (które zresztą jak na razie niezbyt przypadają mi do gustu). Ale plusy za wielowarstwowość ubioru, która jest świetnym pomysłem przy obecnej pogodzie.


Krótka kurtka podbita futerkiem + długa spódnica


Kurtka futerkopodobna :)


Wersja bardzo stonowana i elegancka, płaszcz długością idealnie dopasowany do sukienki. Chyba moja ulubiona propozycja.

Nie mogłoby zabraknąć i Alexy Chung :) Cienkie futerko w połączeniu ze sweterkiem i spódnicą stanowią idealną kompozycję.


Trochę a'la popularna ostatnio 'dresiara'. Nie mogę powiedzieć, w tym połączeniu jest całkiem w porządku.

Kolejna ciekawa propozycja, skórzany płaszcz podszyty futerkiem a do tego kozaki za kolano.
Wersja bardziej elegancka.


A tu już w połączeniu z ciężkimi biker boots, wersja rock'n'rollowa.

source: tumblr.com


Zostawiam was z moją ulubioną ostatnio piosenką, która podnosiła mnie na duchu i pozwoliła mi przetrwać psychicznie i fizycznie trzy dni bezustannej nauki historii gospodarczej.


Przy okazji, urzekająca Frida Gustavsson <3

0 comments:

Prześlij komentarz

Follow

Follow on Bloglovin

Who am I?

Moje zdjęcie
Agnieszka, 19 year old student and blogger from Poland
Obsługiwane przez usługę Blogger.