sobota, 15 czerwca 2013

, , ,

Devil wears Prada



Zaczynam od dużych porcji inspiracji. Przypadkowo natrafiłam dzisiaj na kampanię reklamową Prady, RTW Wiosna 2010, która kiedyś absolutnie mnie zauroczyła. Wracam do niej i do całej kolekcji:






Jak dla mnie idealne połączenie elegancji i świeżości? bo nie wiem jak to inaczej określić. Muzyka, przeplatająca się elektronika i melodia rodem ze starych filmów, świetnie to odzwierciedla.





Przy okazji odnalazłam też elementy pochodzące z tej kolekcji wykorzystane w sesji zdjęciowej dla niemieckiego Vogue'a

Jak i również okładka francuskiego Vogue'a :)

No i nawet mam już dzięki temu pomysł na pierwszą stylizację, która pojawi się gdy tylko będzie okazja na zrobienie zdjęć, mam nadzieję że jak najszybciej! :)

A zauroczenie muzyczne na dziś to ścieżka dźwiękowa z reklamy, remiks Prady co prawda dużo lepszy od samego utworu, ale jednak ciężko mi wstawić cokolwiek innego, utwór ten prześladuje mnie już cały wieczór

0 comments:

Prześlij komentarz

Follow

Follow on Bloglovin

Who am I?

Moje zdjęcie
Agnieszka, 19 year old student and blogger from Poland
Obsługiwane przez usługę Blogger.