czwartek, 27 czerwca 2013


Dzisiaj zaczynam od dawnej, ale pięknej, sesji Anji Rubik dla hiszpańskiego Vogue'a. Szczerze przyznam, że przez długi czas nie przepadałam za Anją, jej typ urody absolutnie mi nie odpowiadał i ogółem wydawała się być jakaś irytująca, ale w pewnym momencie, kiedy przyjrzałam się lepiej zdjęciom i temu jak niesamowicie plastyczna i fotogeniczna jest jej twarz, zakochałam się. Uważam, że faktycznie można nazwać Anję naszą narodową dumą, jest absolutnie stworzona do tego by być modelką i ogrom jej sukcesu, jaki osiągnęła, wcale mnie nie dziwi. 






MGMT nie trzeba już chyba nikomu przedstawiać... ;)


0 comments:

Prześlij komentarz

Follow

Follow on Bloglovin

Who am I?

Moje zdjęcie
Agnieszka, 19 year old student and blogger from Poland
Obsługiwane przez usługę Blogger.