wtorek, 25 czerwca 2013

Focus on designers: Dolce&Gabbana

Czas na jakiś post tematyczny. Już od kilku lat oglądam pokazy mody, poszukuję w nich inspiracji i mam oczywiście swoich ulubionych projektantów, na których nowe kolekcje czekam najbardziej. Pierwsi, których przedstawię to duet, Domenico Dolce i Stefano Gabbana. Za co ich kocham? Przede wszystkim za przesiąknięcie ich ojczyzną czyli Włochami, Sycylią. Są obecne w każdej kolekcji, stanowią główną inspirację. Pokazy zachwycają muzyką i scenografią, a modelki wyglądają pięknie i kobieco, co w modzie nie jest wcale taką oczywistością ;)


Przy tworzeniu tego posta miałam nie lada problem z wyborem zdjęć, ponieważ w ich kolekcjach podoba mi się praktycznie każdy look i ciężko było mi zdecydować, które są najlepsze.



Patrząc na włoskie pejzaże, architekturę miast, osobowości, nie dziwię się, że to właśnie tym wszystkim inspirują się Dominico i Stefano. :)




Na dopełnienie klimatu, muzyka z jednego z pokazów, którą uwieeelbiam!



0 comments:

Prześlij komentarz

Follow

Follow on Bloglovin

Who am I?

Moje zdjęcie
Agnieszka, 19 year old student and blogger from Poland
Obsługiwane przez usługę Blogger.