niedziela, 4 sierpnia 2013

Youth Lagoon - Afternoon



Ojeej, jak dawno mnie tu nie było... Niestety tak się złożyło, że nie zdążyłam dodać posta przed swoimi wakacyjnymi wyjazdami i wyszła bardzo długa przerwa, z której nie jestem dumna. Ale postaram się to nadrobić i dzisiaj kolejna sesja.





Bluzka oraz szorty, które tworzą zestaw, pochodzą z moich przedwyjazdowych zakupów w second-handzie. Już w sklepie stwierdziłam, że będą do siebie świetnie pasować. :)


Blouse - second-hand - Debenhams
Shorts - second-hand - Alain Cannelle
Shoes - Deichmann
Bag - Mom's wardrobe





Cudowny kawałek, znowu bardzo kojarzący się ze słonecznym, wakacyjnym, leniwym popołudniem.

0 comments:

Prześlij komentarz

Follow

Follow on Bloglovin

Who am I?

Moje zdjęcie
Agnieszka, 19 year old student and blogger from Poland
Obsługiwane przez usługę Blogger.